znowu jestem chora... i nie tylko psychicznie!:

Cholera jasna!
Mam jakąś bliżej nieokreśloną grypę.
Bolą mnie zupełnie wszystkie mięśnie, ponad to ręka mi chyba odpadnie (dzisiaj prawie cały dzień przespałam!). Strasznie mnie boli. A jeszcze nie mogę nic wziąć. W sensie nic z pseudoefedryną. A nic innego nie pomaga. I to wkurzające jest. Nawet nie wiecie jak...
Jutro pewnie do ośrodka nie pójdę, jak będę się tak czuła. A za tydzień kończy mi się tam "turnus".
A potem zobaczymy, co będę robić.
Chciałabym znaleźć jakąś pracę. Jakąkolwiek. Ostatnio byłam w Empiku na rozmowie kwalifikacyjnej, ale mnie nie przyjęli. Muszę szukać dalej. Ale znajdę - bo innej możliwości nie biorę pod uwagę.
Dobra, zaraz muszę iść spać. Przepiszę jeszcze tylko kilka zdań ze strategii logistycznych.
Paa...
M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga