sezon rowerowy - rozpoczęty!

Ostatnio rozpoczęłam sezon rowerowy.
A teraz rozwiązuję testy teoretyczne na prawko, i coś mi nie idzie...
Cały czas mam trzy albo cztery pytania źle... I to też zazwyczaj nie te techniczne (bo to w nich zazwyczaj strzelam), ale te, np. w których mamy pytanie o jakąś prędkość (najwyższą prędkość, z którą można jechać np. po autostradzie)... Paranoja!
Ale to nic. Dam radę!
A ponad to jeszcze będę musiała oddać swój komputer do naprawy. Zepsuł mi się dźwięk. Coś mi się tu zrobiło, że w pewnych momentach nie mam (tracę) dźwięk.
Nawet chyba nie mogę na słuchawkach niczego słuchać. I dupa! Ale na szczęście już jutro, około 9 rano, mój brat przyjedzie. Także może jeszcze zdążymy jutro go oddać. Zobaczymy.
Albo jutro, albo dopiero w poniedziałek. No, i zobaczymy.

Ale mnie boli ta prawa ręka. Masakrejszyn.
Ale to nic! Wytrzymam. ,
Muszę, nie??

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

A ja nie wiem o co chodzi...