Dzień dobry, cześć i czołem:

Właśnie dzisiaj moi rodzice pojechali do Warszawy. Ja zostałam z młodszą siostrą i naszą 6 letnią kuzynką.
A rodzice pojechali tam dla mnie. Wzięli mój dowód osobisty. I kupili mi autko :) Piękne jest! Naprawdę. To Hyundai i20. Trochę większy, niż planowałam sobie kupić (bo planowałam coś do litra pojemności), ale to nic. Ten ma jedynie 1200 cm3, więc też nie jest jakiś kolos. A już ładne prędkości potrafi rozwinąć :) No, ja na razie będę się uczyła (jeździć) :) Mam nadzieję, że uda mi się opanować jazdę w miarę szybko. Chciałabym w wakacje wybrać się w kilka miejsc.
Ja teraz będę idealnym kierowcą. Jestem abstynentką - trochę z przymusu, ale z drugiej strony, chyba dobrze mi z tym. A i teraz będę mogła za każdym razem rozwozić po imprezach :) A poza tym coraz bardziej smakują mi drinki virgin. Mojito jest zajefajne, naprawdę!
M.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga